Erzurum'da bitkin halde bulunan kızıl şahin, gerekli bakımla sağlığına kavuşmasının ardından doğal yaşam alanına bırakıldı.

Erzurum'da doğada bitkin hâlde bulunan kızıl şahin, Erzurum Doğa Koruma ve Milli Parklar 13. Bölge Müdürlüğü'nde görevli veteriner hekim Selçuk Albayrak tarafından yapılan bakım ve besleme çalışmalarıyla sağlığına kavuşturuldu. Rehabilitasyon süreci tamamlanan kızıl şahin, yeniden doğal yaşam alanına salındı.

20 kilometrelik pedal çevirdiler, 'Terörsüz Türkiye' mesajı verdiler
20 kilometrelik pedal çevirdiler, 'Terörsüz Türkiye' mesajı verdiler
İçeriği Görüntüle

Erzurum Doğa Koruma ve Milli Parklar 13. Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, 'DKMP 13. Bölge Müdürlüğü olarak yaban hayatının korunması ve doğanın sürdürülebilirliği için çalışmalarımız aralıksız devam etmektedir' denildi.

Kaynak: İHA