Elazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından gıda işletmelerinde karekod uygulamasının zorunlu hal aldığı bildirildi.

Cezaevinde hafız oldular
Cezaevinde hafız oldular
İçeriği Görüntüle

Elazığ’da İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından market, kasap, manav, restoran, kafe ve yemekhane gibi toplu tüketim alanlarında karekod uygulamasının zorunlu hale geldiği bildirildi. Oluşturulan karekodun tüketicilerin görebileceği yerde bulundurulması zorunlu olurken karekod bulundurmayan işletmelere idari yaptırım uygulanacağı vurgulandı.preview image

Kaynak: İHA