Ahlat'ta 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması nedeniyle Ertuğrul Gazi Ortaokulu ve Vakıfbank İlkokulu’nda karne töreni düzenlendi. Düzenlenen karne törenine Ahlat Belediye Başkan Vekili Cahit Aycan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Rafet Akgün ve şube müdürleri katıldı. Başkan Vekili Cahit Aycan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Rafet Akgün ve beraberindekiler ziyaret ettikleri sınıflarda, öğrencilere karne ve çeşitli hediyeler dağıttı.

Ahlat İlçe Milli Eğitim Müdürü Rafet Akgün, eğitim ailesiyle birlikte 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamanın mutluluğunu ve gururunu yaşadıklarını söyledi. Akgün, “İlçemizde eğitim faaliyetleri; 37 ilkokul, 24 ortaokul, 7 lise, 5 okul öncesi eğitim kurumu ve 3 diğer
eğitim kurumu olmak üzere toplam 76 eğitim kurumunda yürütülmüştür.

Eğitimin her kademesinde görev yapan 790 öğretmenimiz, bilgi ve birikimleriyle öğrencilerimizin
akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sunarak geleceğe emin adımlarla hazırlanmalarında
önemli rol üstlenmiştir. 2025-2026 eğitim öğretim yılında ilçemizde toplam 12.370 öğrencimiz eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamıştır. Bu başarı; öğrencilerimizin azmi, öğretmenlerimizin fedakârlığı, okul yöneticilerimizin gayreti, velilerimizin desteği ve eğitim camiamızın ortak emeğinin bir sonucudur. Eğitim yolculuğunda özveriyle görev yapan tüm yönetici ve öğretmenlerimize, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen velilerimize ve yıl boyunca büyük emek gösteren sevgili öğrencilerimize teşekkür ediyor; öğrencilerimizin yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve kendilerini geliştirerek geçirmelerini temenni ediyoruz. Yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve kararlılıkla, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda çocuklarımızı geleceğe en iyi şekilde hazırlamaya devam edeceğiz. 2025-2026 eğitim öğretim yılının ilçemize, ilimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyor; tüm eğitim camiamıza sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili temenni ediyoruz” dedi.









